Today is a glorious day.

Äntligen har min order gått igenom eller ordre som norrbaggarna säger. Äntligen har kanske det softaste klädesplagget någonsin, jumpsuiten fast i myskläddes format. Onepiecen!


Awesome



Jag proklamerar att jag kommer att bära upp detta plagg så som det skall, så som det förtjänar. Likt en kung på sin tron ska jag sitta på min soffa, framför mitt kejsardöme, vilket inte är särskilt stort, men min makt skall utropas ut genom mitt kungadöme.

Justice vs.Beastie Boys – Waters of Intergalactic


DJ Paul V. – I Might Like Ghosts Better (Amanda Blank vs. Bad Cabbage vs. Deadmau5 mashup)


Ratatat vs. Cypress Hill – Beat Beaty Bye Bye (Radio Vampiro Mix)


MSTRKRFT vs Amanda Blank – Might Like Street Justice

Kommentarer
Postat av: Krotan



Om någon vill utmana mitt kungadöme min tron så kan ni försöka, Krotan är mitt ärvda kunganamn på Xbox live, och på Cod MW 2. Bring it on bitches.

2010-02-17 @ 15:13:13
Postat av: Palm

Men geme de där plagge! Ska beställa ett jag med till löning ! Tare tid å få igenom de eller ?

2010-03-03 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0